lauantai 13. elokuuta 2011

Yksi kakkupala


Seuraa tunnustus. Söin tänään yhden (normaalin) täytekakkupalan. Mut no okei ne oli HAUTAJAISET god damn it!!

Oli kyllä mielenkiintoista kun menin yksinään Citymarkettiin niiden hautajaisten jälkeen. Kaikki hyllyt oli vaan täynnä ruokaa ja mun takaraivossa soi itkevä ääni "Eiks vois ottaa tota kun YHYY...! MÄ OLEN NIIN SURULLINEEN BYÄÄÄH..."

Jouduin melkein puhumaan ääneen jotta pystyin vastustaa tätä itkevää vauvaa, "Joo, mutta kulta ei hätää! Onhan meillä kotonakin pähkinää. Joo, kulta, mä tiedän, että toi on hyvän makuista, mä tiedän, mut ei hätää, mennään nyt vaan kotiin... Joo, rakas, mä tiedän, että Ben&Jerry's maistuu hyvältä... Kulta ei hätää, me pärjätään. Ei meiltä ruoka lopu kesken, otetaanko vähän rahkaa? Kotona on ruokaa, älä itke nyt, pliis älä itke kulta."

En ostanut mitään shaissea. Tiesin myös jossain sisimmässäni, ettei ruoka enää tunnu samalta. Että en saa sitä mieletöntä fiilistä, ei. Se on kadonnut, kuollut ja kuopattu, koska en ole enää sokeriaddikti, enkä saa enää samanlaista tyydytystä sokerista. Silti jokin mun sisälläni muistaa miten mielettömän hyvältä se ennen tuntui. Ja nyt oon ihan... Niin kuin alkkis ilman viinaa... Mut täytyy muistaa et ilman hauskaakin voi olla viinaa, u know, että näin on kyllä paras. Vaikka mun onkin ikävä mun sokerihumalaa.

Ehkä jonain päivänä tätä vanhoja muistelevaa, itkevää ääntä ei ole? Voi kun se päivä joskus koittaisi... Kunpa unohtaisin miten lohdulliselta herkkujen syöminen ennen tuntui.



Ostin uuden vaa'an. Meidän suhde alkoi lupaavasti: se näytti heti alkuun 57,9. HAA! Mutta kun tunnin päästä (syötyäni vähän) menin uudestaan, niin ai jai, vaaka muuttikin mieltään ja näytti 58,4. YOU BITCH! All right, eihän se vaa'an vika ole, ei ole. Hyvä vaan jos se on rehellinen... Enkä suoraan sanottuna tunne itseäni erityisen laihaksi juuri nyt. En kammottavan lihavaksikaan. Oon tämmönen tavallinen. Mut joo, haluan oikeasti olla laiha! Ääh, voisin olla tyytyväinen tähän, mutta en vaan ole. Mut kaikkihan te sen jo tiedättekin <3.

Ei liikuntaa, mutta tänään oli jollain oudolla tavalla kuitenkin hyvä päivä. Hyvää yötä rakkaat lukijat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti