torstai 11. elokuuta 2011

Keskiviikko


Lomalla edelleen, en tosin millään aurinkorannalla, vaan ihan kotosalla. Tämä päivä käynnistyi ihan mukavasti, olin jo heti herätessä pirteä, ja kuunneltuani eilen tekemäni itsesuggestion, joka oli muuten selkeästi jo parempi kuin edellinen, aloin heti lukea ensi viikon uusintatenttiin.

Lisäksi menin vihdoin kuntosalille! Olen ollut yli viikon sairaana (ja vieläkin olen aistinani jonkinlaista kröhää kurkussa), ja tästä syystä en jaksa edes muistaa milloin olin viimeksi kuntosalilla, mutta nyt sinne vihdoin uskaltauduin. Tunsin oloni tosin vieläkin aika vetämättömäksi, lieneekö johtunut sairaudesta vai jostain muusta? Tein silti niin hyvin kuin pystyin. Salilla oli myös vaaka, joka näytti, että lenkkarit jalassa painoin 58,6 kg eli ilman lenkkareita ehkä 58,4? Tähän olen ihan tyytyväinen, paino on nyt pysynyt samana pari viikkoa (olen siis tyytyväinen siihen, että se ei ole noussut).


Olen miettinyt hieman, että kannattaisiko minun jossain vaiheessa aloittaa semmoisen 90-päivän haaste, jonka tarkoituksena olisi saavuttaa tuo 52-kiloa. Useinhan laihduttajia kehotetaan asettamaan päämääriä, jotta laihdutus olisi helpompaa. Toisaalta, 52 kiloa taitaa kylmiltään olla liian kova (lue: pelottava) haaste, joten lähden ehkä ensin tavoittelemaan 56:ta kiloa. Jos laihdutan puolen kilon viikkovauhtia, olisi sopivaa olettaa, että olen haasteessani viiden viikon kuluttua! Tuntuupa pitkältä ajalta. Parempi tietysti, että aloitan nyt, enkä viiden viikon kuluttua :D

Nyt aion taas kuunnella suggestion. Tämän päivän syömiset on menneet hyvin!





2 kommenttia:

  1. Itse ainakin kirjoitan kalenteriini erilaisia motivoivia lauseita, salilla hoen niitä usein kun tuntuu ettei (muka) jaksa ja joskus kovan makeanhimon iskiessä yritän hokea jonkin sortin matraa, jotta saisin pidettyä näppini niistä erossa. Ihan tuhon aivopesutyyliin en kuitenkaan ole päässyt, mutta harkitsen edottomasti kokeilemista!

    Mitä tuohon miettimääsi haasteeseen tulee, se kuulostaa hyvältä, mutta kyllä itseänikin hieman jännittää.. On pelottavaa edes ajatella, että n.3kk päästä voisin itse olla tavoitteessani..
    Mikä olisi aivan ihanaa!!

    Uskon, että tuo salilla tuntemasi vetämättömyydetunne, johtui "pitkästä" tauostasi ja siitä, ettet ole vielä täysin terve. Onneksi palautuminen käy melko nopeasti, kun pääsee takaisi säännölliseen rytmiin!

    VastaaPoista
  2. Jos jaksaa, voihan noita "aivopesun" muotoja sekoittaa. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen, että hiffasin, että tällaisesta voi oikeasti olla hyötyä laihduttamisessa. Se antaa uutta toivoa ja auttaa jaksamaan, kun ajattelee, että aikaisempi repsahdus johtuikin riittämättömästä aivopesusta :D

    Olenkin nyt pyörittänyt lukua 56 mielessäni erityisen paljon tänään :D

    VastaaPoista