keskiviikko 10. elokuuta 2011

Tahdonvoimaa?


Vaakani posahti eikä enää toimi. No, ostan huomenna tai viikonloppuna uuden. Vanha olikin ruma :D.
Kokeilin pari viikkoa sitten, josko itsesuggestiosta olisi apua laihduttamisessa, mutta koko homma vähän kusi, koska olin ehkä hieman liian kiireinen kuuntelemaan nauhaa tarpeeksi usein ja toisaalta, luulen että tekstissäkin olisi hieman hiomista.



Nyt olen ajatellut kokeilla sitä uudestaan. En voi sanoa, ettei se toimi, ennen kuin olen kuunnellut sitä 2 viikkoa putkeen ilman, että olisin huomannut sillä mitään vaikutusta. Olen lomalla tämän ja ensi viikon, joten sikäli ei pitäisi olla mitään vaikeutta kuunnella sitä seuraavat 2 viikkoa vähintään kerran päivässä.

Ongelmana onkin enää, että millainen suggestio toimii minulla parhaiten? Pelkät mielikuvat minusta laihtuneena eivät tunnu toimivan. Auttaakohan jos suggestiossa sanotaan, että itsekurini paranee? Taidan kokeilla seuraavaksi sitä. Ehkä itsekuri jotain sellaista, mikä minun alitajunnalleni on oikea kirosana. Jos onnistun yhdistämään itsekurin positiivisiin mielikuviin alitajunnassani, alkaa laihduttaminenkin ehkä sujua paremmin.  Lupaan kertoa teille oliko tästä mitään iloa. Kaiken maailman "hypnoosin avulla pääsin irti tupakasta"-tarinoitahan on maailma pullollaan. Yrittänyttä ei laiteta (lue: oon epätoivoinen ja haluan laihtua keinolla millä hyvänsä)!





3 kommenttia:

  1. Et ainakaan menetä mitään jos kokeilet! Kokeile ja kerro sitten meille. :--)
    Kaikkea uutta kannattaa aina kokeilla / yrittää. Jos vain itse haluaa ja löytyy mielenkiintoa. :)

    VastaaPoista
  2. Täälläkin kannatetaan kokeilemista!

    VastaaPoista
  3. Hauska kuulla, että teitä kiinnostaa! Lupaan raportoida rehellisesti :D

    VastaaPoista