torstai 25. elokuuta 2011

Nyt sitä makeaa!! Mut ei mulle...

Hieman ankea olo iltaa kohti. Olen kehittänyt itselleni jostain hiilihydraattihimon, jota minulla ei mielestäni ole aikoihin ollut. Syytän hermesetas-makeutusaineitta, jota lisäsin kahviini ja teeheni aamulla. Olisi pitänyt arvata, että eihän sekään tietty sovi mulle, niin kuin ei aspartaamikaan.

Aamulla söin jogurtti-marja-proteiinijauhe-seosta, n. klo 11 maitorahkan (stevialla, goji-marjoilla ja siemenillä) ja klo 13 lounaaksi kaalimuhennosta. Nälkä ei ole vaivannut. Koko iltapäivän töissä mietin kuumeisesti mistä saisin jotain kakkua, pullaa tai semmosta. Ruokalan karkkipussit tuntui puhuvan mulle hyllystä. Täällä työpaikalla olikin yksi kahvitilaisuus, mistä olisin kenties voinut käydä sen päätyttyä hakemassa ylijäänyttä kakkua. Mutta sehän ei kuulu mun dieettiin (mikä tekosyy mulla mukamas olisi ollut?)!!

Herranjesta, kaikkea sitä päässä pyöriikin, vaikka painoin aamulla 57,5… Great. Nyt päässä pyörii vain se, kuinka olen aion kotiin päästyäni leipoa taas karppi mutakakkua, kun edellinen on loppu… Oon toivoton! En laihdu tätä menoa ikinä! Mun on pakko olla vahvempi. Ei mutakakkua tänään, vaan pelkästään tavallinen illallinen (kanaa ja kasviksia) ja teetä jos mieli tekee. Huomenna tavallinen aamiainen, koululounas ja kuntosali. Mun on pakko nyt päästä tästä mun herkkupakkomielteestä. Tyhmempikin tajuaa, ettei tää näin toimi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti