lauantai 16. heinäkuuta 2011

Why I won't miss you, sugar


Kokosin listan asioista, jotka eniten motivoivat minua laihduttamaan, oli se sitten kuinka vaikeaa tahansa:
1. Oon aina unelmoinut tästä, miksen toteuttaisi unelmaani, kun kuitenkin elän vain kerran?
Kauneus on aina subjektiivinen asia, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö oman kauneuskäsitykseni saavuttaminen voisi tehdä minua onnelliseksi.


2. Haluan olla oman elämäni herra (ehkä himojeni orja)
Haluan itse päättää, kuinka paljon painan. Teen muutkin suuret päätökset elämänisuhteen itse. Miksi antaisin sokerinhimon päättää puolestani, millaisissa vaatteissa näytän hyvältä? Typerä ajatus!


3. En halua tuntea syyllisyyttä syömisestä tai herkuttelusta.
Tietenkään en voi jatkossakaan varsinaisesti syödä sokeria, mutta entä sitten? Itsetehty jäätelö on hyvää! Itse tehdyt, stevialla makeutetut herkut ovat nannaa! Eikä minun tarvitse tuntea syyllisyyttä, kuten sokerin syömisestä.


4. Haluan voida iloita siitä, kun näen ympärilläni kauniita ihmisiä.
Miksi tuhlata aikaansa muiden kadehtimiseen, kun voi yhtä hyvin olla itsevarma ja tyytyväinen itseensä ja samalla iloita muiden kauneudesta myös? Itsevarman ja onnellisen ihmisen seurassa on mukavampi olla, koska hän ei koe muita uhkana, eikä koe kokoajan tarvetta saada muilta huomiota ja hyväksyntää. Näin hän myöskin käyttäytyy miellyttävämmin muita ihmisiä kohtaan.


5. Haluan, että ulkonäköni ilahduttaa minua
Miksi tuhlata aikaa itseinhoon? Parempi elää niin, että voi olla ylpeä itsestään ja teoistaan. Haluan iloita siitä, että olen nuori ja kaunis, niin kauan kun se on mahdollista. Ja se on mahdollista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti