sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

This is tragic...

Oon niin vihainen nyt.  Ja maailman typerin ihminen. Ja heittänyt hukkaan puoli vuotta elämästäni. Vittuvittuvittu..

Sanoin vihdoin totuuden E:lle. Liian myöhään kai, en tiedä. Tai totuus on, että mun ei olis koskaan pitänyt alkaa seurustella E:n kanssa. Miksi olen niin itsepäinen? Kai kaikkeen on syynsä?
Hän ymmärsi kyllä täysin. Sanoin, että elän vain kerran, enkä halua olla hänen kanssaan, jos hän ei todella rakasta minua. Ja hän ymmärsi mitä sanoin. Kuten jo jossain sisimmässäni tiesinkin, hän ei kuitenkaan voinut sanoa rakastavansa minua. ”Mun mielestä on mukavaa olla sun kanssa.” ”Mun mielestä on mukavaa kun on joku.” ”Et sä ole mulle mitenkään yhdentekevä.” Mutta niin.

Ei se oo mulle mitään, ei se oo mulle mitään, niin kauan kuin en kaikkea saa…

”En tiiä, mikä se on tai mistä se johtuu, mut joku täs välil tökkii.” Niin. Tökkii. Tietysti, kiitos rehellisyydestä. Kiitos. Haluun pois.  Oon heittänyt rakkauteni hukkaan.  Miks oon rakastanut sua E, kaiken tän ajan? Miks oot niin vammanen, että et voi kertoa mikä sua painaa? Kai sulla nyt on paha olo jos et koskaan voi sanoa mulle mitään ikäviä juttuja. Voi helvetti et oot nirso. Kuka muka tekee sut  onnelliseksi kun lähden? Mä oon luullut koko tän ajan et oot onnellinen, ainakin melkein täysin onnellinen…  Mut samantekevää se on nyt.
”En mä haluais vielä päättää tätä..” Miks E, miks mä lupasin sulle et saat kaksi viikkoa aikaa miettiä… Tää on maailman typerin juttu.  En haluu nähdä sua enää, ei, oon liian loukkaantunut, liian loukkaantunut. Mulla on niin paha mieli. Miks rakastan sua niin paljon et annan sulle kaiken, miks et koskaan saa ansios mukaan, miks oon niin heikko, heikko…

Take everything you want, it’s fine…

Miten sä voisit muka yhtäkkiä alkaa rakastaa mua, jos tähänkään asti et ole rakastanut? Mun epätoivo on just nyt ihan uudella asteella...




Paino: 57,7kg. Liikunta: -. Sunnuntain ruoat:
Aamiainen: Kasvismunakas, pala stevialla makeutettua piirakkaa
Lounas: Ravintolassa: Kuttucheddar-mansikka-salaatti (pieni)
Päivällinen: 200g kirsikkatomaattia, 200g raejuustoa,  100g mungpavunituja, loraus salaatinkastiketta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti