maanantai 18. heinäkuuta 2011

56,6kg Ha ha ha ha...! Happy times

57kg meni tänä aamuna rytisten rikki. Selitys 0,5kg:n pudotukselle yhdessä päivässä? No, mikäpä muukaan, kuin vatsa! Tajusin vasta sunnuntai-iltana, että actionia on ollut vähän tavallista vähemmän viime päivinä. Ei onneks sentään tarvinnut mitään lääkkeitä ottaa, vaan asiat eteni kyllä ihan omalla painollaan. Silti vähän naurattaa, kun ehdin jo masistella sitä, miten paino ei meinaa millään tippua, vaikka oon ollut ihan mielettömän tiukka viimeaikoina, ihan jo siihenkin pisteeseen asti, että oon vaan hulluna puurtanut salilla ja lenkkipolulla vaikka koko kroppa huutaa et ei jaksa, ei jaksa.

Nyt on todellakin voittaja-olo ja perjantaina mua odottaa mun ensimmäisen tavoitepalkinnon shoppailu, urheilu-asu! Melkein tekis mieli jo tänään mennä se hakemaan, mutta tuntuu arvokkaammalta pitää omista säännöistä kiinni. En kyllä jaksa uskoa, että mulla nyt enää tulee mitään ongelmia pitää paino kolme päivää alle 57:n kilon. Toi kolmen päivän varoaika-ehto on tossa diilissä siksi, että joskus mun vaaka näyttää hetkellisesti jotain tosi alhaista lukemaa, joka ei kuitenkaan sitten seuraavana päivänä oon mistään löydettävissä.  Jos sen palkinnon ostaisi heti itselleen, ja sitten vaa'an lukemat lähtiskin taas nousujohteeseen, tulis kyllä huono omatunto ennenaikaisesta palkinnosta. Mutta nyt oon aivan varma siitä, että sen saan ja tuntuu käsittämättömältä, että oon vaan 600g:n päässä mun kahden seuraavan viikon tavoitteesta, 56-kilosta!

Lupaamani ennen- ja jälkeen-kuvat saan tänne bittiavaruuteen varmaan huomenna. Niissä oli molemmissa huomattavia valotusongelmia, plus että taustan jouduin niistä ennen-kuvista peittamään, koska otin ne alunperin vain itseäni varten, ja siksi en vaivautunut siirtämään henkilökohtaisia tavaroitani taustalta pois. Mutta! Kerta ne kuvat teille lupasin, niin aion lupaukseni pitää, koska arvelen, että niissä ero kuitenkin jo näkyy. Ajatelkaas, enää viisi kiloa lopulliseen tavoitteeseeni!

Väkerrettiinpä muuten eilen E:n kanssa mulle uusi kuntosaliohjelma! Tehtiin semmoinen perus A- ja B-päivä-ohjelma, jossa molempina päivinä käydään melkein koko kroppa läpi, mutta tehdään kuitenkin eri liikkeet. Lopuksi vielä vähän kuntosali-thinspoa:



 
 
Kiinteät ihmiset on niin kauniita!

1 kommentti: