torstai 14. heinäkuuta 2011

Jumissa

Yelene ei syö, eikä laihdu. Olo on surkea. Aamulla masentaa. Tuntuu et oon turvonnut kuin vesi-ilmapallo. Suolatasapaino on pakostakin ihan vinossa, muuta syytä en oikein keksi. Ehkä tää työpaikalla kököttäminenkin vaikuttaa negatiivisesti (en pysty päivän aikana juurikaan liikkumaan). No, meen joka tapauksessa tänään apteekkiin hakemaan jotain antisalt-juttua, koska tällä hetkellä olo on vaan liian huono. Oon kyllä tietenkin varmaan vaan syöny liikaa suolaa, mutta kun oon aina ennenkin sitä syönyt huomaamatta mitään erityistä vaikutusta, niin on ehkä ollut siksi vaikea ottaa sen vähentämistä tosissaan. Enkä mä nyt sitä purkista syö, vaan ihan vaan suolaisten ruokien yhteydessä sitä tulee. Mulle on varmaan vaan käynyt niin, etten oo saanut tarpeeksi kaliumia tai magnesiumia. Mulla ei edes oo mitään pakkomiellettä ton painon suhteen (edelleen 58), haluun nesteet pois ihan vaan jotta tulis helpompi olo.

Mut onneks tän kaiken keskellä tänään tapahtuu vihdoin myös jotain hauskaa! Pääsen elokuviin katsomaan Harry Potteria. Leffasnackseja täytyy kyllä vähän miettiä, ehkä hieman jotain pähkinöitä ja rasia mustikoita? Tai jerky Beefiä? (nämä saavat kyllä sitten samalla kelvata päivällisestä). Raejuustoa en sentään kehtaa mättää kaverien nenän edessä, passittavat mut vielä johonkin kallonkutistajalle :D

Ensi viikon on pakko olla parempi kuin tämä viikko. Silloin mulla on vähemmän töitä, joten pääsen onneks vähän enemmän liikkumaankin. Ehkä vapaaviikonloppu ja antisaltit nyt kuitenkin pelastaa mut, ja pääsen 57,2 kiloon maanantaihin mennessä? Just hoping, and wishing and hoping. Ei nyt ainakaan torstaina voi vielä luovuttaa!

Keskiviikon murkinat

Aamupala: Mansikka-jogurtti –"puuro" (maustamatonta soijajogurttia, mansikoita, proteiinijauhetta, quinoa-hiutaleita, maca-jauhetta, steviaa). Noin 250 kcal.

Lounas: Kana-kukkakaali-pata. Noin 300kcal tai vähemmän.

Päivällinen & iltapala: iso salaatti, jossa salaatin ja tomaatin lisäksi n. 100g 3% fetaa ja n. 1 rkl salaatinkastiketta. n. 100g itsetehtyä jäätelöä, n. 10g cashewpähkinätahnaa. Kokonaisuus n. 400kcal.
Yhteensä: alle 1000 kaloria. Kulutus: n. 1600 kcal. (Kevyt istumatyö).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti