tiistai 6. syyskuuta 2011

Asiat järjestyy


No, ei tää mun ”etäisyyspaketti” nyt oikein vaan toimi. En kestä semmost, et nähdään koulussa, mutta sitten ei kuitenkaan jutella koko päivänä. Niinpä kolmen päivän täyshiljaisuuden jälkeen laitoin E:lle viestiä, että jollei tämä erityisesti nimenomaan halua olla ”hiljaisuudessa”, niin tapaisin häntä mielelläni, että voisimme edes muutaman sanan vaihtaa, jottei kummallekaan tulisi semmoinen olo, että välimme olisivat jotenkin jäiset. Hän vastasi ajatelleensa samaa, mikä oli ihan mukavaa. Näemme varmaan tänään. Hän on kaikesta huolimatta minulle tärkeä ihminen. Ajattelin, että ensin juttelisimme niitä näitä, ja sitten sanoisin lopuksi, että kyllä kaikki järjestyy tai vastaavaa. Nyt minullakin on sellainen olo. Ajan kanssa kaikki järjestyy, enkä enää sure tätä eroa.

En halua, että hän suree liikaa satuttavansa minua. Koska ei se kuitenkaan pitkällä tähtäimellä toimi, että hän seurustelee kanssani vain jotta minulle ei tulisi paha mieli eroamisesta. Täytyy varmaan yrittää sekin sanoa hänelle.

Tänään mun olisi pitänyt opiskella ainakin kolmen päivän edestä, mutta sen sijaan leivoinkin karppimutakakkua, sen kunniaksi, että asiat järjestyy. Tämän jälkeen muistin luvanneeni kuvat 56kg:n tavoitelahjafarkuista ja otinkin ne heti täydella massulla :D.
BMI 20 6.9.2011 Täs mä kyl vedin masua sisään.



Joku näppärä varmaan huomaa, että seison sängyllä noissa kuvissa :D. Sori, ulkokuvat tietty olis ollut kivoja, mutta tää oli nyt paras mihin pystyin tällä aikataululla. Oon aika tyytyväinen sikäli, että farkut ei näytä mielestäni valtavilta, eikä mitenkään älyttömästi pursua yli. Silti näytän mielestäni tosi tavallisen kokoiselta, että en nyt todellakaan mitenkään riutuneelta! Elikkä ihan hyvillä mielin voin varmasti jatkaa sinne 52 kiloon. Mutta nyt pitää ehkä ihan oikeastikin edes hieman opiskella. Tsemppiä laihdutukseen kaikille lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti